środa, 28 maja 2014

List z Chin i pocztówka z konkursu

Cześć wszystkim! 
Kilka dni temu otrzymałem list z Chin od Victori(Lei).

W kopercie znajdował się długi list i 2małe widokówki


Na tą odpowiedź czekałem ponad dwa miesiące z powodu iż Lei miała bardzo dużo nauki na studiach.
__________________________
Pocztówkę którą także otrzymałem jest wygraną w konkursie na blogu My Imperfect Mind
Otrzymałem też tą która najbardziej mi się spodobała więc jestem bardzo zadowolony ^^
To tyle na dziś,żegnajcie!





4 komentarze:

  1. Pocztówki wszystkie przepiękne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow. Zazdroszczę pocztówki z Chin! <3
    Zapraszam! http://sweetyeahday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę kolekcji. Sama kolekcjonuję również pocztówki, mam również z Chin :) Jeśli chciałbyś się wymienić pocztówkami z miejscowościami zamieszkania, daj znać, podam Ci mój adres moglibyśmy sobie wysłać wzajemnie pocztówkę z miasta :)
    www.wywiadyzwami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uzgodnione przez facebooka. ^^

    OdpowiedzUsuń